Współpracujemy z agencjami interaktywnymi służąc radą, wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym w realizacji dotychczasowych projektów.
Aplikacje w służbie reklamy
Aplikacje mobilne stały się istotnym elementem kampanii reklamowych. Jeszcze niedawno były jedynie ich uzupełnieniem, obecnie wraz z rosnąca popularnością smartfonów często są ich filarem.
Ich cechą charakterystyczną jest bogaty projekt graficzny i efektowne animacje. Czasami aplikacje reklamowe przybierają formę mini-gier. Istotna jest uproszczona do minimum prostota obsługi oraz czynnik sprzyjający marketingowi wirusowemu (eng. viral) — integracja z serwisami społecznościowymi.
Najczęstsze wykorzystanie aplikacji reklamowych można zauważyć w branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG) — są to głównie napoje, słodycze, przekąski. Drugi sektor to usługi telekomunikacyjne, bankowe, ubezpieczenia itp. W sektorze handlu detalicznego (retail) popularne są z kolei aplikacje wspierające programy lojalnościowe lub oferujące różnego rodzaju kupony.
Powierz projekt specjalistom
Zespół GoAPPS wzorowo wywiązał się z realizacji zadania, tworząc dopracowaną grę mobilną na bazie dostarczonego projektu graficznego. Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania.
MorrisMarlowe