Oferta dla agencji

Współpracujemy z agencjami interaktywnymi służąc radą, wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym w realizacji dotychczasowych projektów.

Dla kogo jest ta oferta:
  • dla agencji reklamowych, które mają pomysł na aplikację mobilną będącą uzupełnieniem kampanii reklamowej
  • dla agencji interaktywnych, które nie dysponują własnym zespołem programistów aplikacji mobilnych
  • dla działów marketingu, które potrzebują aplikacji spełniającej określony cel marketingowy

Aplikacje w służbie reklamy

Aplikacje mobilne stały się istotnym elementem kampanii reklamowych. Jeszcze niedawno były jedynie ich uzupełnieniem, obecnie wraz z rosnąca popularnością smartfonów często są ich filarem.

Ich cechą charakterystyczną jest bogaty projekt graficzny i efektowne animacje. Czasami aplikacje reklamowe przybierają formę mini-gier. Istotna jest uproszczona do minimum prostota obsługi oraz czynnik sprzyjający marketingowi wirusowemu (viral) — integracja z serwisami społecznościowymi.

Najczęstsze wykorzystanie aplikacji reklamowych można zauważyć w branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG) — są to głównie napoje, słodycze, przekąski. Drugi sektor to usługi telekomunikacyjne, bankowe, ubezpieczenia itp. W sektorze handlu detalicznego (retail) popularne są z kolei aplikacje wspierające programy lojalnościowe lub oferujące różnego rodzaju kupony.

Powierz projekt specjalistom

Stworzenie dobrej aplikacji mobilnej wymaga jednak dużego doświadczenia i specjalistycznej wiedzy. Dlatego warto powierzyć jej wykonanie bezpośrednio firmie, która specjalizuje się w tej konkretnej dziedzinie. Zagwarantuje to bezawaryjne działanie aplikacji i zgodność ze wszystkimi urządzeniami.

Zespół GoAPPS wzorowo wywiązał się z realizacji zadania, tworząc dopracowaną grę mobilną na bazie dostarczonego projektu graficznego. Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania.

Maurycy Graszewicz
MorrisMarlowe